Jag lever!

Folk vill att jag ska blogga :p Det är ju kul. Mindre kul att jag inte gillar att uppdatera lika ofta som förr:b
Eller ja, det går i perioder, ibland är det kul, ibland är det bara skitjobbigt och tråkigt.

Jag har skottat bort all snö från altanen och städat den lite.
Men satan i gatan det stormar där ute! Tur att man står stadigt på jorden;) maahahaha.
Har även hunnit snacka med mamsen och Gullis. Nu är kyrkan bokad för vårt bröllop :) Som fint!
När även festlokalen blivit bokad ska ni få ett datum :)
Och tyvärr, kan jag inte anpassa datumet efter folk, utan folk får helt enkelt anpassa sig till datumet eller inte komma. Låter hemskt att säga det så, men det ligger ju en sanning i det iallafall.
Nå inbjudningar ska ju skickas så då får man se hur många som kommer :)
Hoppas på att alla kan komma iallafall :)

I fredas kom Ida och Pecka hit, vi samtalade, drack cider och hade allmänt trevligt :)
Sen for vi ut på byn nåt varv med Toffifi, och därefter körde han oss till Magnus. Där fortsatte vi samtala och
ha trevligt :)
En bit in på småtimmarna traskade vi hemåt. Jag och Ida till Rävstigen och Pecka hem till sig.
Efter lite fnitter och annat svammel somnade jag och Idisen ;)
Nu har hon åkt hem, mera trist :/ <3

Hmm sen förstår jag inte, är det för att jag blivit gammal eller vad är det?
Men nu förtiden behöver jag inte dricka mycket för att vara snorbakis dan efter:(
Blev bara några cider, nån öl och nån grogg i fredas, men jag låg totalt kvaddad dan efter!
Fiifan!
Nå tur att man inte har nå större intresse för alkohol mer.

Får se vad jag ska hitta på nu då, kanske plantera om lite blommor, mina garderobsblommor jag
fått av Linda har börjat växa som fan :b
Intressant.nu

Hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0