Så mycket kuligt.

Undra var jag fick min energi ifrån? Kan jag inte alltid få ha denna energin?!?
Nå..har iallafall diskat och snyggat upp i köket, älskar doften av ett rent kök!
Även hunnit med två maskiner tvätt. Nu väntar jag på min Toffifi som är på Konka och inhandlar dagens
middag som blir TACOS!!!! :)
Haha sällan :b Nå tur att det är gott iallafall!
Sen har jag gjort massa annan nytta också. Jodå! :)

Pratat med Linda, har jag fortfarande denna energi kvar, så knatar jag över dit ikväll och myser lite:)
Känner att jag behöver lite Linda+hennes barnkärlek ;) <3

Hmm...Ja sen tror jag nog att alla mina katter kan vara utekatter till sommarn :p
Känns naaaaaajs!
Nämligen så att jag vädrade igår, Tarzan smet ut...eftersom han är lite bögig av sig så var han givetvis
livrädd där under altanen och bölade :p
Gick ut på framsidan och då kom han fram :p Sen har jag testat ha öppet altandörren rätt ofta nu, och han
drar ut på en gång :p och lillan är strax bakom, dock springer hon in om hon hör nåt "farligt" :b
Så jävla intressant va.


Jaja, jag ska väl fortsätta här...vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0