Pigg och alert.

Alltså vafan...05.56 kikade jag på mobilen vad fasiken klockan var.
Det enda jag hade i skallen var JAG MÅSTE STÄDA! fyfan vad frustrerande!
Ja det var ju bara kliva upp helt enkelt..så har plockat här lite, snackat med mamsen i nån timme, och nu tänkte
jag ta tag i disken, dammsuga och skura. Dammtorka är nog också nödvändigt tror jag.
Linda och Valle skulle kika förbi vid tio också, det är naaaaaajs! :) <3

Måste bara få ur mig detta.....
Alltså kan alla, ja alla som tjatar och frågar hela tiden när vi ska ska skaffa barn bara sluta...
Barn kommer när det kommer. Bara för att vissa blir gravida så fort dom kollar på en kuk så blir inte andra det.
Finns ju som sagt dom som har svårigheter.
Vi verkar vara ett utav dom paren med lite svårigheter. Det finns hjälpmedel, det gör det.
Men alltså ja...hoff sluta tjata på mig om barn och du är så och så gammal och bla bla bla bla bla...nu när ni ska gifta er saknas bara barn bla bla bla bla...
Fan jag blir ledsen ärligt talat. Hade det bara varit att få snoppen doppad och sen blev man gravid så hade
jag förmodligen haft barn nu....men nu är det ju som sagt inte riktigt så enkelt.
Ja så SLUTA. Barn kommer när det kommer.

Med dom orden sagda ska jag ta tag i disken!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0