Ingenting är bra.

Blev ingen kurs idag heller, när jag väl var på väg kändes det bara jobbigt.
Är väl lite smånere idag känner jag, just för att jag sovit dåligt.
Jag känner bara för att vara. Toffe han är också trött, han har slocknat på soffan.
Jag får väl roa mig här. Tänkte väl börja med det där födelsedagskortet, men alltså...hoff allt känns bara piss och blääää.
Va fan brukar ni göra för att rycka upp er? Jag har försökt med kaffe och choklad, men än så länge har det inte hjälpt.

Sen har jag tittat runt på folks hem, varför har alla så jävla snyggt förutom jag ?!?
Det krävs ju pengar för att få det snyggt...men ändå. Jag brukar skämmas över mitt hem.
Tycker allt är fult, för det mesta, varför det ? Hoff...som sagt, idag är allt skit och pannkaka.
Kom och inred mitt hem!!!!!!!! NU!!! Såg nån reklam på 3an, "Sveriges fulaste hem", kanske jag skulle anmäla mig?
Försöka går ju.

Sån tur att det finns en blogg man kan spy galla i, stackars Toffe om han fått höra allt jag stör mig på idag.
Detta är ju egentligen bara lite...finns så mycket annat jag vill gnälla över, men jag is fan inte.
Näää.
Här får ni en bild på mina kids när dom käkar godis efter att ha fått sina klor klippta.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0