Design suger.

Hoff trög som man är, ska man alltid försöka göra nåt åt denna design, och varenda gång blir det bara bajsprutt av det :(
Nåjo, får se ut så här tills jag orkar fixa till det helt enkelt, men om det är någon som vill , får ni gärna ta över och
göra mig en fin design, typ du NINA, du har ju faktiskt lovat mig ;) höhöhöhö

Annars händer inte mycket här på jobbet, svängde förbi i Svappis på tillsyn.
Gick bra :)
Nu ska jag bara vänta tills klockan slår 06.00, då får jag gå hem och SOVA!:)
Jaaooo jo...men ska kolla om man kan ändra färg på rubriken iallafall...
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha men jaaaaaa......nångång:p

2012-02-13 @ 09:41:54
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja du har lovat! :P

2012-02-13 @ 14:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0