Vilken dag! :)

Har väl varit igång i princip hela tiden :p
Jag, Linda och Valle for iväg till Gällka vid nio tiden. Givetvis var det ju Dollar som lockade mest :p
Lyckades slösa hela 800 spänn där :p möhö.
Men då fyndade jag också ;)
Väl hemma började jag pyssla och dona, men blev avbruten när jag fick besök av Aini och Fille.
Vi drack kaffe och surrade:).
När dom farit fortsatte jag med mitt donande, och jag är fan klar först nu :p Eller klar och klar...
Lite småplock och dammsugning kvarstår ju, men det tar jag imorn :)

Jag har fotat några fjantbilder som jag tänkte fylla ut bloggen med, tydligen viktigt med bilder i en blogg :D
Lila "krukor" fyndade jag bland annat ;)
Två såna här fick också följa med :b

Ja det var väl ett par av mina fynd, köpte även gardiner och sånt där annat trevligt :)
Så här muppig såg jag ut idag.
Tröjjäveln ska sitta tajt vid arslet, men det gör den icket mer!
Vägde mig hos Linda igår....vågen visade 52...inte helt okej.
Cirkus 14-15 kilo har jag gått ner pga allt vi fick gå igenom
förra året och även detta året...Jag försöker lägga på mig lite hull, men det går fan inte så bra...
Nånå.

Vad mer då?
Vet inte så jävla mycket mer faktiskt......
Fotade en del av v-rummet, bilden blev suddig, men här är den.
Gardinerna fyndade jag idag :)
Lite tomt på väggarna och det...men jag is inte hänga upp något
förrän mina och Toffes fingrar är urdragna ur röven....
Nämligen en jävla fondtapet som ska upp först, ja det går lite segt det här med husinredningen
och husrenoveringen , men vi har bestämt att lägga det lite åt sidan tills
efter bröllopet :) En tvbänk ska vi förresten också införskaffa oss nångång :b
Jaja nog om det....

Ska spana runt lite.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0