Tisdag.

Ja hej!
Påsken är över, så även arbetsveckan har jag lust att säga :p
Men icket! Blir jobb hela veckan nu förutom söndag. Jag trivs att jobba, jag tackar aldrig nej till jobb, men
insåg när jag låg i sängen att...man får ju faktiskt säga NEJ nångång.
Jag känner att jag hade behövt städa och pyssla lite här hemma också...men antar att man hinner med sånt när
man tagit pension. Blir många års väntan :p
Var det inte till 75 vi skulle arbeta ?? :D
Nä men, sen bröllopet, krävs lite planering där också, nog för att vi planerat rätt mycket redan,
men ändå. Jaja, vill man ha pengar så är det bara dra på smilbanden och jobba!:)

Igår var jag iallafall ledig, då for vi ut, upp efter Vittangiälven och grillade och pimplade :)
Dock fick vi ingen fisk, men mysigt hade vi ändå :)
Har väl nån bild också, men lägger in dom sen :p
För nu ska jag ta min morgoncigg!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0