Pics.

Här kommer det lite bilder från helgen:)
Inte mycket att se på kan man tycka, men det fyller ju ut bloggen som sagt :b
Jaoo...nå detta var från igår :) Stället vi var på var visst poppis :p
Vi hann före ett annat gäng, fast vi erbjöd oss att flytta på oss eftersom dom
faktiskt var på väg dit först, men dom valde att slå sig ner några hundra meter bort från oss istället :)
En av deras hundar var ofta över till oss och hälsade på :) Gölligt!

Sen har jag väl nån random bild, på mig, Toffe, Bebiz och Degiz :)
Skönt att man slipper jobba i kostym :D
Toffie nöjd ;)
En dag fick jag sällskap av Degiz till jobbet, och FRÅN jobbet :)
Han är så jävla söööööt!
Sen kommer han lite då och då och hälsar på utanför lokalen :)
Min lilla gris!

En till liten gris som också börjat vara ute :)

Hoff jojo, det var det. Känns lite trist att man inte kan blogga som förut, nog
för att jag tappat suget, men ändå, ibland är det faktiskt skönt att få skriva av sig,
men ibland hinner man ju inte...fast tänker man tillbaka nåt år, så hade jag ju faktiskt inget
jobb, livet var rätt upp och ner och jag hade väl all tid i världen att sitta
och blogga 24/7.
Nu är det helt annat, som tur är :)

Nåniin, nu ska jag hoppa i duschen , eller nä, jag ska dricka kaffe först!
Hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0