Förbannat!

Inatt vaknade jag av..ja vad fan vaknade jag av?
Av att det var svinjävla kallt i huset! Har hänt några gånger tidigare, men denna gång hade Sunepojken
också passat på att smita!
Nämligen så att mina underbara kattkräk vet hur man öppnar dörrar och nu även balkongdörrar.
Fick klä på mig och leta hunden, men utan resultat, vaknar 8imorse av att han står och skäller på
altanen...alltså jävla hund! Jaja, TUR för mig och Tofffe att han hittade tillbaka!
Kattkräken fick också flyga ut genom dörren. Nu fan får alla vara utekatter alltså!
Jag är så jävla less! Ursäkta, men det är jag!
Tarzan hittar tillbaka, Bebiz vet jag inte, men hon har iallafall träffat en kille, nämligen ingen
annan än LillSnorre, Idas katt. Såg dom på altanen här i natt :p
Så helt ensam ute i den stora världen är hon ju inte....jaja nog om det.

Snart ska jag ta en dusch tänkte jag, men eftersom huset varit kallt så tar det en tid innan
vattnet värmts upp, så nu eldas det för fullt i pannan.
Jag hoppas det går fort! Jag fryser och vill värma mig!!!

Jaha, sen blir det jobb, hela långa helgen :)
Cash is king ;)
Nä...ska ta och skriva en liten handlingslapp till min man som får åka och handla påskmiddan till imorn :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0