Tisdagen den 15november 2011.

Hej!


Idag blev jag väckt av telefonen, lika bra var väl det, annars hade jag väl sovit
tills nu eller nåt :b
I telefonen meddelades det att vår fack-resa blir av :)Det ska bli kul att övernatta på hotell, shoppa lite
och umgås med mina kollegor :)
Buss tur och retur plus hotell en natt för endast 550kr är fan lätt värt! :)
Jepp!


Jag har som vanligt hängt i min tvättstuga idag :) Lagt igång nya maskiner, vikt tvätt och sånt kuligt :P
Nu är det väl bara att vänta på nästa maskin..och lägga in kläderna i garderoberna.
Så mycket kuligt!


Även snackat med Linda som nu mera heter Wideholm i efternamn ;)
Kan ju passa på att gratta ytterligare en gång! <3
Hon är btw på väg hit :) yeeeeej!
Dessutom har jag på eget bevåg snott en bild av Linda :D


Sötnosar!!! :)


Jaja men nu ska jag halsa lite mer kaffe och invänta min älskade vän!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var jobbar du nånstans? :)

2011-11-16 @ 06:59:18
Postat av: Kicki

Nå hemtjänsten här i byn :b hehe

2011-11-16 @ 12:00:06
Postat av: Sofie

Hehe, najs! Det är som skönt att ha ett jobb ändå :)

2011-11-16 @ 14:37:35
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo även fast det kanske inte är världens bästa jobb :b

Fast jag trivs hur bra som helst ändå :)

2011-11-16 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0