Powernap deluxe.

Tog en powernap på några timmar :p Behövdes verkligen!
Känner mig lite mosig i skallen bara..men det går väl över.
Tvingade Toffie att åka och handla...jag har ingen lust med nåt, inte i detta hus, inte mer.
Nej usch.


Hmm..skulle ju eventuellt åka in till stan idag, men Toffie har minsann tjatat om att det är halt
och att jag inte får köra som en blådåre, så sket helt enkelt i resan.
Tar det nån annan gång..hade varit fint att åka in på banken och hämta ut lite pengar innan lördag faktiskt..
Äh..det löser sig.


Hoff fyfan vad jag har bölat dom senaste veckorna. Jag kan för allt i världen inte förstå hur
en människa kan gå från att vara en ängel till en djävul?
Och allt för bara lite pengars skull.
Eller lite och lite, men ändå...men som det är sagt, MYCKET VILL HA MER.
Jag gör inte heller alltid rätt ifrån mig och beter mig exemplariskt men va fan...jag behandlar
då människor , som jag själv vill bli behandlad. (Dom flesta iallafall :b )
Det är ingen som bett mig hjälpa till eller ställa upp, men som den godhjärtade människan
jag faktiskt är så gör jag saker och ting från hjärtat.
Jag vill inte ha nåt i gengäld. Ett tack räcker, en uppskattning räcker.
Men får man inte ens det, då börjar man faktiskt fundera...


Jaaa..blev mycket läsning nu...jag återkommer nog sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0