Ja godmorgon!

Har sovit helt okej faktiskt :p Trist att jag skulle bli pigg vid denna tid.
Nånå..får lägga mig tidigare ikväll helt enkelt :)

Funderar på att plantera om lite blommor när jag engång är vaken och inte har något att göra.
Skulle göra det igår, men blev för lat :p
Vet inte riktigt vad jag ska skriva ner...så kolla på lite bilder istället...






Vi har rätt mycket träpanel här i huset, det gör väl inte desto mer eftersom allt
ändå ska bli vitt, men kan vara lite störande för ögat att se detta trä 24/7 så här innan:b
Eller ja...för mig iallafall :)
Men det blir bra sen :)


Här har ni lite fler bilder :)

















Sådär.
Nu ska jag koka lite te och börja med mina blommor :b
Om bilderna hamnar lite knasigt så är det inte mitt fel.......jo..

Nå men vi hörs senare :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0