Hej, har ni saknat mig?

Oj oj oj vad jag hade haft mycket att skriva ner hit egentligen!
Men det tänker jag inte göra, inte än iallafall.
Vi är mitt uppe i husköp,bråk bla bla bla bla bla bla bla bla...
Jag kan som vanligt inte sova, den här gången är jag trött på riktigt, men jag är så jävla förbannad
på hela vår jävla situtaion!!!Så går fan inte att ligga still...ligger och eggar upp mig gör jag också...
Hoff..


Näää..går allt som vi tänkt, blir det flytt igen, till andra sidan gatan;) Har redan packat ner allt igen...
Eller flytt blir det hursom...men huset på andra sidan kanske blir vårt ;)
Det om nåt hade vart värt! Kan alla ursäkta uttrycket, men alla horungar göra
vad fan dom vill med detta hus...det var inte det här moffa ville, hoppas du får tillbaka där uppe jävla
gris "mommo" sen när det är din tur att äntra pärleporten...ja förlåt mig, men ni skulle bara veta
HELA denna jävla historia...

Jag väntar ännu på en text skriven av svärmor, som hon ska skicka upp, och som jag ska
lägga ut här i bloggen, för alla nyfikna osv.
En text om denna misär så att säga.



Och nåt jävla cpmongo som slagit sönder skärmen på min dator så vi måste
låna svärmors..så bloggen lär inte innehålla desto mer bilder...nä hoff..nu ska jag göra mer te.
Hörs väl sen ...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0