Hoff...

I skrivande stund har jag fyra liter vatten på kokning.
Linda ringde precis och sa att det är bakterier i vattnet här i byn..
Men kuljul!
Jävla skit om man skulle gå och bli sjuk..eller om katterna skulle bli sjuka..
Vafan!!
Och Degiz som springer ute...voi herra.
Tydligen finns det en tankbil med vatten här i byn..men inte har vi nå dunkar ?
Skämmigt och komma dit med tomma flaskor...nånå..vad ska man göra ?


Har pratat i telefon hela förmiddan..känner att nu är det bra för en liten stund :b
Hanko, jag ringde dig tidigare, men fick inget svar, sen när du ringde upp var jag
i tele :p
Men jag kan ringa dig ikväll ? ? :) <3
Just nu orkar jag inte kackla mer :p haha

Jaaa...man skulle hoppa i duschen..se till och ha käften stängd :b haha.

Vi hörs här senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0