:)

Så jävla nice att vara hemma igen!

Trist att vädret där nere varit som det varit, blev bra idag, när vi var på g hem :b
Nånå..har sagt att, bara jag får en dag med sol och 20plus i sommar så är jag nöjd :)
Veckan har väl varit bra annars, jag skulle nog ha åkt ner lite senare kanske..
Men man kan ju inte alltid få som man vill :b
Har inte shoppat så himla mycket som jag trodde jag skulle göra..
Jag har helt enkelt tappat gnistan..jag vet inte...hittar ingenting, allt är fult,
ja alltså, dagens mode...inte min grej riktigt om man säger så ...
Men jag fick med mig 5par tröjor lite linnen, leggings och lite annat smått och gott iallafall.
Tänka sig att jag inte ens var sugen på att köpa skor!!! Jag har verkligen ingen inspiration:(
Hoppas den kommer tillbaka snart! För det här är fan inte kul :(


Nu ringer telen.....hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0