Läs inte, om du inte vill. För här gnälls det!

Har inget vettigt att göra så skriver ner några rader igen :)
Kollar nyheterna nu och förbannar mig över allt överflödigt fett
jag har på min kroppshydda.
Inte vackert, jag känner mig inte vacker, jag känner mig FET!
Jooo man ska träna och vice versa och bla bla bla...vafan jag är ingen jävla träningsmänniska?
Alltid varit smal som en gris, tills jag kom i övre 20årsåldern...så jag
har som inte behövt tänka på nå träning...
Vadå får man sämre förbränning när man blir äldre eller ?
Då kommer jag ju väga 14754834kilo när jag är typ 30...
Nää men...hoff...kände bara för att gnälla..
Jobbigt att vara fet. Inte nu för jag vill väga 55kilo igen och
se ut som nåt annat benrangel, utan nåt kilo kan man väl gå ner iallafall.
Sånt man ser, nu när det är mildare ute kan man ju sysselsätta sig utomhus mer också.
Jaaaaa aaa!


Klickade förresten hem, två par byxor och två par tröjor från HM igår :)
Nice ! :) Om man nu får plats i kläderna så att säga...
Visste först inte vilken storlek jag skulle ta..nå förhoppningsvis passar allt :)


Förresten kan man träna bort dubbelhakan ???? ;)



Nä hooff...ska dricka kaffe.


Här var det smalt!


Kommentarer
Postat av: nina

du får börja powerwalka! det är ju nästan inte träning

2011-03-03 @ 08:25:36
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo jag har tänkt på det :) Är ju skönt att vara ute och gå också :)

2011-03-03 @ 09:03:24
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0