Inväntar besök :)

Inväntar Linda i vanlig ordning :) Toffie var hemma på lunch och vi
bestämde att vi ska låna hans fars skoter nån helg
och fara ut och grilla och sånt:)
Så ihelg stannar jag hemma med mina barn :)
Jag gillar ju att vara ensam så :)


Annat då?
Vet inget annat just nu. Ska nog inviga vår nya skurmopp här senare iallafall :)
Vår förra är en sån där jobbig jävel man måste ta bort och doppa själva skurgrejen
i hinken och sedan vrida ur och sedan lägga på den igen :b
Sånt är jobbigt. Så fick bli en vanlig mopp från C.O :b

Ihelg fick jag en bild på lilla Milton när han hade öppna ögon ;)


Lillen då :) <3

Längtar efter att få träffa både honom och mamman :) Men nog ska jag
ta mig ner till Piteå här snart så :)
Hehe igår pratade vi gamla minnen...haha jaaa så sjukt kul man haft ändå :b
Och vad sjuk i skallen man var då :P Inga hämningar! haha

Men nu kom Linda och Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0