Yaaaaaaaaaa.

Jag som lovade bättra på mig :P höhö.

Har iallafall varit in till stan med lillebror och gjort bort lite ärenden.
Passade på att hälsa på mamma och storebror också :)
Storebror drar ner till Gbg idag...vill också!
Eehh...nu är vi iallafall hemma i byn igen , tacka fan för det!
Jag har blivit folkskygg! Tyckte det var alldeles för mycket folk där i stan, fick lite
småpanik faktiskt :P haha.

Passade på att köpa blommor till Linda som alltid är så snäll och ställer upp för en :)
Idag fick jag exempelvis låna bilen och så :)
<3<3<3


Nu tänkte jag tvinga lillebror att koka kaffe :)
Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Tacka vetja Jukkas där det är få människor, dom enda man ser är typ grannarna 3-4 gånger om dagen.

2011-06-23 @ 19:11:35
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Haha det är tur att det finns "byar" där vi blyga och folkskygga kan gömma oss ;)

2011-06-23 @ 19:32:34
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0