Äckelkatt :p

Vad roligt att jag kan sova! :p
Inte alls kul.
Hjärnan går på högvarv igen. Försöker att inte tänka, försöker att slappna
av, men mitt i allt "avslappnande" glömmer jag bort mig och börjar mala...
Fruktansvärt irriterande.
Nånå, får glädja mig med att dator, internet och flashback finns ;b


Var ut nyss..Jävla äckelDegiz kom med en musjävel som han lekte med i ca en kvart innan
han dödade den.
Fick gå ut och sopa bort mushelvetet med kvasten så inte nå barn hittar den osv osv osv.
Iofs bra att han fångar möss och sånt..men det är ju fan äckligt! :b
När jag var i Sthlm hade han kommit med en liten harpalt,...ja hoff vilken dåre det där!:b

Nu tänkte jag väl inte göra mer än att snöa runt på flashbaaaaaack...
Hörs väl sen :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0