Myskväll med lillebror och darling<3

Vi har myskväll, just nu glor  vi Fångarna på Fortet, ehm..jag är glad
att jag inte är någon utav "Nätkatterna"...
Snacka om att skämma ut sig inför hela Sverige,..ja jag anser att dom
gjorde bort sig rejält...HAHAHAHAHA " Alltså hallå, det är ju gamla tanter, vi är unga, snygga och borde ha vunnit bla bla bla bla "


Ikväll blir en lugn kväll igen, det är som mysigast så.
Imorn ska jag börja måla listen under skåpen. Tina den jäveln hann
före mig, fast det är ändå DU SOM HÄRMAT MIG TINKO !!!Jag kom på det först:P HÖHÖ!
Sen ska jag hänga upp våra fina rullgardiner vi fick i sista klappen på vår
julklappskalender :P
Städa lite och sånt trevligt :)


Jeje, men ska fortsätta glo :D

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0