Hejsan svejsan!

Kollar film med min man. Eller just nu kockar han, blev en seeeeen middag! :)
Men inte gör det nåt!
Bilen går iallafall som en klocka nu när T bytt o-ringar och bussningar :b
Jag själv kanske borde bli mekaniker :P
Har lärt mig skit mycket grejer när det gäller bilar sen jag träffade mitt lammkött :P
Jo så att så äreeeee!


Imorn ska jag börja måla den där lamptjosan, har fan inte orkat göra ett bajs idag
förutom att sitta och nörda framför datorn och tvn.
Eller ja...jag tog ju faktiskt den där prompen...:b


Ska även städa lite, den där Kbab tanten skulle ju komma på måndag och besikta om vår lgh
pga att det är trasiga grejer här plus en massa annat som vi stör oss på...Och så
vill va ha färg så vi kan börja måla nångång...gillar inte dessa gulbeiga tapeter eller vad det är..
Kommer bli fett nice med vitt till den svarta fondväggen :D
Jo.... Men hon verkar vara en riktig jävla surfi**a...så får se om hon ens kommer..
Hon lovade då dyrt och heligt till T att hon skulle komma :D
Mahaha..kul som fan när han skällde ut henne :b



Yaaaaaaayyy..men nu ska jag äta mat!




På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0