En Tråkig Lista :b

Kollade igenom gamla inlägg och fann en lista jag tänkte svara på
nu när jag inte har något att göra :b
Jo så får det bli!





Vad heter du: Sofia Kristina Huru
Var bor du: Vittangi
Trivs du där: Jag trivs som fisken i vattnet! :)
Brukar du läsa horoskop: Då och då.
Har du körkort: Jodå sen 2006 :)

Favoritdjur: mina katter <3
Festar du mycket: Nja inte nu på senaste..nykter 3mån :)
Sprit, cider, vin eller öl: Allt går ner!
Antal kuddar i sängen: fyra varav två är Toffes plus 3 prydnadskuddar (grymt intressant)
Äger du ett busskort: Nej.

Vad åt du till frukost: Kaffe.
Har du haft sex idag: nej inte än :b höhöhö
Nästa mål i ditt liv: gå ner i vikt???
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller liknande...
Antal timmar sömn inatt: har inte räknat..
Sov du ensam: ne jag sover med min älskling och mina barn<3

Din hobby: SKOR, pyssla, umgås osv osv..
Vad är det för veckodag? Onsdag.
Vad åt du senast: Sallad.
Vem fick du sms av senast: Linda :b
Vem ringde dig senast: mamma tror jag ?

Godaste ölen du druckit: hmm?
Vilka hårfärger har du haft: en hel del..
Vad såg du senast på TV: Halvåtta hos mig.
Vad läser du för bok just nu: Ingen.
Skostorlek: 35 :b

Hårfärg: mörkbrunt tror jag..
Är du kär i någon: Jadå i min lilla Toffie!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja kanske i en annan lgh eller ett hus här i byn:)
Dricker du: k a f f e och så vidare
Vilken parfym använder du: Nå olika . . .

Vilka skor använder du: Beror på vilket humör jag är på ;) Har några att välja på.
Dagens klädsel: k l ä d e r




Ja det var det!
Toffie är på gymet och leker duktig, jag sitter i soffan och bara ääääär!
Skönt det med!

Nåjo, men ska kika lite tv nu.


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: RonjaKarlsson

Alltid roligt med lister :P

2011-02-02 @ 20:40:46
URL: http://fftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0