godmorgon!

Snart fyller jag år! Bara för att Linda brukar påminna folk om sin födelsedag, så
har jag också börjat ;) hehe.
På lördag blir jag alltså 26 år gammal.
Ja voi herra, nyss var jag fan 16 känns det som! Men det är ju också tio år sen...
Igår stod jag på ett par killskridskor för första gången i mitt liv, plus att det var första gången
på säkert 15år jag överhuvudtaget stod i ett par skridskor :p
Eller jag kan ljuga...åkte vi skridskor på gymnasiet?
Nå det är ju minst 7 år sen sist iallafall....
Vi har donat på här hemma, men man får inte så jäkla mycket gjort när det är ungdomsgård här
varje dag 24/7...måttligt less om jag ska vara ärlig.
Men det blir väl bra nångång.
Idag tänkte jag tvätta i min nya tvättmaskin som jag är så jävla nöjd med !
LOVE IT!
Är jag sjuk som älskar en tvättmaskin?




Nu ska jag ta en påtår, sen börja fixa. Vi hörs sen.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0