!!!

Filmen var faktiskt bra. Jag till och med grät :b är lite sen med att vara uppdaterad och kolla dom senaste filmerna :p men har kollat "hur många lingon finns det i världen?" nu iaf :p gudrun som lånade mig filmen sa att jag skulle vara redo med näsdukar,men tuff som jag är trodde jag ju inte att jag skulle behöva det :p tji fick jag! Hehe. För övrigt skulle jag lägga mig och sova efter det. Men katterna lever rövare, mina tankar snurrar kring allt som hänt den senaste tiden,ljud som jag annars inte störs av,stör mig osv. Klev upp ihopp om att finna nåt kul att se på tv,jo eller hur...antingen är tvn sönder eller så har nån dåre kapat av nån kabel eller liknande....igen...kan dock bekräfta i denna sekund att tvn inte är sönder :p då bilden och allt skit kom tillbaka igen :p jaja jag ska trötta ut mig med lite tv tittande nu. Hoppas på sömn. Kan bli jobbigt att jobba och sen köra bil på det om man inte sovit....jo. Nå men vi hörs väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0