Glad Påsk eller nåt :)

Har fått i mig lite kaffe nu :) Var förbi på Konka, tänkte köpa cigg, men
vände lika fort som jag klev in i butiken.
Fyfan vad folk alltså! :p Alla är väl på väg till sina stugor och sånt :)
Åkte iaf till Ok, där var det inte lika mkt folk :b
Så att så är det.

Öh..jag har fått ett påskägg! :P Av svärmor <3 .


:)


Har lyssnat musik hela morgonen. Jag är en periodare när det gäller musik.
Ibland är jag så jävla less så jag lyssnar inte överhuvudtaget på det! hehe.
Och ibland, som idag, lyssnar jag hur mycket som helst ! :P
Fast tror det kan bero på att jag lätt lessnar på allt som spelas hela tiden
24/7 :b


Så nu vet ni även det! :D

Har nån bild på mina kids också :)


Hitta Degiz! ;b


Bebiz gömmer sig för
dammsugarn :)



Kidsen svullar ;)

Jaoo..men nu ska jag ta en påtår, kanske ett bloss också och vänta hem
min man.
Vi tänkte laga nån god middag, FÖRSLAG NÅGON????? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0