Rent och fräscht! :)

Nu har jag städat och gjort det fint här hemma :)
Alltid trevligt att komma hem till ett välstädat och rent hem :)
Dock när jag varit borta dom senaste gångerna så har vårt hem sett
ut som ett bombat horshus när jag klivit in genom dörren.
Toffie ensam, ja det säger väl allt ? :P

När vi kommer hem igen ska vi fortsätta med fönstrerna, blev lite för ljust, så
vi ska lägga en ljus toning över den första :)
Riktigt mysigt!

Vet inte om jag kommer uppdatera desto mer ihelg, farsgubben har nog ingen dator, länge
sen jag var där så jag har faktiskt ingen aning, men annars lär jag säkert blogga från mobilen,
nåt inlägg iallafall, så helt utan inlägg lär ni inte bli ;p
Yeeeaaah!

Ska ta en snabbdusch med älskling när han slutar jobbet, sen rattar vi PLU mot Kitkiöjoki!
Skönt!

Pappsens hus, dock är huset gult nu :)
I detta hus har vi växt upp, med farfar<3
Saknar farfar<3.

Jojo, men ska åka på Konsum och göra bort lite saker, tanka bilen
och sånt shit ni vet...

Men hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0