MEN VAFAN!!!:D

Inte kan jag ju göra palt imorn !!! Vi har ju vår "salladsvecka" nu :P
Får blir tonfisksallad imorn istället då :p
Åhh vad irriterande!Hehe.

Förövrigt gör jag inte så mycket , glor på fyran om valet igen, väntar på
att  nästa program ska börja, så jag kan gå och lägga mig efter det :)
Grymt intressant !!


Hoff, jag satt idag och funderade lite, eller inte bara idag, funderar ofta på det ...
Jag är nämligen DÖRÄDD för att bli gammal...!
Vet inte varför, bara nån konstig känsla jag fått på senaste tiden..
30 års kris eller vadå ?
Jag vill då inte hamna på något boende, och jag hoppas för allt i världen
att jag fått barn och barnbarn och barnbarns barn !
Och så vill jag dö hemma i min säng, smärtfritt och fridfullt.
Jo.
Jag tänker på konstiga saker rätt ofta.

Nu snart börjar programmet ! :P

Höres!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0