Massa maasssaaa massa TEXT!

Precis varit i tvättstugan igen.
Är väl en eller två maskiner kvar, sen är jag färdig :)
Något annat än tvättar kläder och städar gör jag inte.
Eller jag dricker ju kaffe och sitter här lite då och då...men det räknas väl inte..
Eller inte vet jag...

Fick låna en kamera av svärmor, så imorn, om jag är pigg och alert ska jag ta en liten
promenad i naturen och fota lite :)
Så fina färger ju :P

Om en timme ska jag hämta hem min minderåriga pojkvän från jobbet också :)
Är grymt stolt och nöjd över honom som fått ett års anställning :)
Jag själv väntar ännu på möte med FK och AF, verkar gå segt, dock har dom ju semester och sånt där,
men ändå :P

Känner att jag vill börja göra något nu.
Eftersom jag varit långtidssjukskriven är jag med i ett projekt med FK och AF..där jag ska
få gå ut på arbetsprövning och se hur mycket jag klarar av...
Har man inte jobbat på nåt år, så kan det bli ovant att börja igen...Men jag tror det kommer funka bra :)
Min arbetsprövning sist gick ju hur bra som helst, tyckte det var för lite med fyra och sex timmar, så fick
öka upp till 8 timmar ganska fort :)
Så det här ska nog också gå bra,  frågan är ju bara var man ska vara ?
Helst i byn ;)

Har ni orkat läsa allt det här? Grattis! :)

Nu ska jag fortsätta här , vi hörs !


Puss puss!<3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0