Lite text...

Tänkte minsann vika tvätten och lägga dom på soffan och lägga
in dom i garderoben imorn, men kom ju på att kattjäveln kanske kissar på
dom rena kläderna då...
Ja ursäkta mitt ordval, men det är grymt frustrerande...
Mamma trodde att det kunde va urinvägsinfektion...ja man vet ju aldrig..
Ska då ringa det där samtalet till veterinären imorn på morgonen iallafall.
Har lovat köra min älskade man på jobbet också. Så det blir nog bra.
Hoppas det löser sig med lillkissen så vi inte behöver ta bort henne....


Ja alltså, dvdn har börjat svamla igen, så nån film kunde jag då inte se.
Har suttit och nött dator i flera timmar nu.
Pratat med en gammal klasskompis på FB om det kommande Pyjamaspartyt jag och Tinko ska på :)
Ska bli kul, med vakter och allt ;)
Yeeeah!


Nu blev det rätt mycket text, men eftersom jag inte har något liv, så är det ju självfallet
att jag skriver såna här livsnödvändiga inlägg :)
Men tänkte inte pina er mer, för ska avsluta detta inlägg typ nu...
Kanske återkommer jag, kanske inte....

Första natten ;) <3<3<3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Peka

Jag ska nog också på partyt tror jag :D måste bara fixa stålar..

2010-09-15 @ 23:35:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0