Hårt liv.

Kom hem igår kväll, vi var och tände ljus för Toffis fammo och kusin i
Karre, sen gled vi där en stund och kollade,
hann även träffa Inga-Britt och LillSanna utanför macken,
hundarna var givetvis med, dom skällde rätt så friskt när jag gick fram och hälsade
:) Nog känner dom igen en :b

Nåjo, nåt annat vet jag inte, har lite bilder från vår lilla skogsvägstripp,
men dom är på Toffis mobil , så dom bilderna får jag lägga ut senare.
Jo.



Kände mig lite småputt när jag kom hem, nu kommer jag säkert låta som en bortskämd jävla
snorunge som inte uppskattar saker och ting...
Men vi hade visst fått lite tillökning i vårt möblemang....
Var en snäll tanke och jag uppskattar det, men jag har flyttat hemifrån för mer än 8 år sen, och jag kan
inreda mitt hem själv, jag behöver inte hjälp längre...och vill man ge något eller
sätta hit något, kan man fråga först...
Och när man sedan lämnar nyckeln för ett ändamål, att ge mat och vatten åt katterna,
då tycker jag inte att man ska hitta på en massa andra saker i lägenheten...
Som sagt det är en snäll tanke, men det kändes verkligen som att någon inkräktat på mitt
privatliv.
När inte jag är hemma, tycker jag inte om att folk är och rotar och flyttar på grejer.
Jag får panik. Jag bor också här, det här är mitt hem också.
Jag ska kunna ha mina privata ting utan att vara rädd att någon ska gräva eller
flytta på dom...
Jag är noga med sånt där! faaan...Toffe tyckte jag var grymt barnslig. Låt han tycka det.
Men bara att acceptera att jag är äldre och har gjort mer saker i mitt liv....
MAN MÅSTE KLIPPA NAVELSTRÄNGEN NÅNGÅNG.

Med dom orden sagda, ska jag ta en dusch och göra kaffe.

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: kicki dii

skojjar du ? jag hade EXPLODERAT om någon börjat fixa å dona iMITT hem utan att höra efter om de är okej först!!NAOE !!du har helt rätt och du låter inte alls bortskämd eller uppför dig barnsligt!mitt hem min borg ,så att sääga ;)



SKOJJAR DU?? hade EXPLODERAT ,vem än det hade varit som "fixat" mitt hem utan att höra efter om de va okej först!!ällä koske satana ota bojs bajkala !!hade jag sagt OMG! haha ;D allvarligt ,du har helt rätt ,å du låter INTE bortskämd ,å absolut en helt VUXEN reaktion kan du hälsa gubben din!



ällä koske satana he he

ota bojs bajkala

2010-09-27 @ 22:15:26
Postat av: Kicki

Hehe ja det är skönt att nån annan också håller med mig :)

2010-09-28 @ 12:43:23
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0