En paus mitt i allt :)

Haha, börjar ångra mig det här med målningen :P
Ja iallafall "förjobbet", det är ju så jävla tråkigt!
Skulle ha vart fint om man bara behövde måla så blev det som det skulle :b
Eller nåt.
Öser Lady G på bergsprängarn :p
Det är fint, nu om nångång kanske grannarna har nåt att gnälla om ;)
Brukar inte vara så mycket ljud från den här lägenheten, så kan tänka mig
att den gången det är lite "livat" så gnäller dom som fan :p
Äh!

I vilket fall som helst, så är jag iallafall ensam, vilket är skönt, inte
hade jag pallat måla med Toffie sittandes bakom predikandes :P
Haha :P

Äh, ska fortsätta här nu, jag återkommer ! :)


22a december -08


På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

<3

2010-09-05 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0