Detta tar emot,,,,

(TOG BORT BILDEN,FICK ÅNGEST)

Efter många om och men, så lägger jag väl ut en bild på vår grymt snygga soffa :P
HAHA.
Fyndade faktiskt den på Bummis, och den får faktiskt duga tills vi investerar i en ny,
vilket inte kommer ske än på ett tag, vi tycker om att lägga våra
pengar på annat, såsom bildelar och skor ;) hahaha,och sen har jag faktiskt fått köpa allt nytt, precis som
när jag flyttade hemifrån för ett antal år sedan...
Eftersom allt jag äger och har, ja för det mesta, är inlåst på en vind i Stockholm, får
vårt hem se lite studentaktigt ut..eller nåt..inte fan vet jag..
Jag trivs iallafall :)

Sovrummet kan jag fota imorn , när sängen är bäddad :P höhö

Nåjo det var det...
Jag gillar dom där sittkuddarna , ska köpa mer ;)
Ska även köpa nån form av plastmatta och ha där nånstans..jo..

Nä nu måste jag avsluta, annars får jag ångest för att jag la ut en bild på mitt hem :P
hahahah..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: ia

Nej jag skrev ju att jag inte menar att alla är rasister :P Men jag TROR att många som röstade på dom gjorde det av rasistiska åsikter.

Men såklart så menar jag ju inte alla! :D



Alla får ju ha sin egen åsikt :)

Men det är iaf så jag tror!

2010-09-21 @ 22:37:22
URL: http://livetenligtia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0