Kahvia.

Goodmorning!

Kört min gosse till jobbet för en stund sen. Nu ligger jag med
datorn i sängen och chillar, har gjort en kopp
snabbkaffe också, blir väl en påtår här snart :)

Ska glo runt lite också, sen tänkte jag väl vila en timme om det går.
Lite till sömn krävs det för att jag ska orka :P
Höhö.
Nä men ..får jag inte sova så blir jag en PMS-ragata gånger två.
Ingen lek alltså.

Bloggen är ganska fattig på bilder...jag vet.
Grymt tråkigt. Men jag fotar nästan aldrig nåt, mest mig själv
och på katterna , och det är vi nog alla less på att se :P
Iallafall det förstnämnda :P
Höhöhöhö.

Funderar även på att byta blogg, men jag vet inte...jag tycker om den här
bloggen på nåt sätt, haft den i två år om inte mer, känns onödigt att byta då..
hehe...

Nä nu ska jag sluta skriva och ta en påtår!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0