Goddag!

Älskling var hemma på lunch, fick köra tillbaka honom också.
Var även en sväng in på Konka, när jag kom ut ser jag
Degiz sitta mitt i vägen, och när jag ropar på honom vänder han sig om
springer rätt över vägen och så kommer det en lastbil samtidigt..
Mitt lilla hjärta! Kände riktigt hur kört det var....men han klarade sig över vägen utan
skador , men det var inte kul att se iallafall!
Haha nu lär jag väl gå och oroa mig för han hela tiden när han är ute..
Hehe.



Idag ska jag bara städa och plocka undan tror jag, imorn åker jag ju till stan,
fint om det är städat då :P
Ännu finare om det är lika städat när jag kommer hem igen :P
Får ju se hur det blir...

Jojo, men ska snoka runt lite och dricka kaffe.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0