God afton! :)

Barnen sover sen länge tillbaka, Tina somnade visst hon med ;b
Så nu sitter jag själv här och glor lite tv och har det mysigt :)

Det gick några tusen idag.. Men det är så det ska vara !
Ska man shoppa så ska man ! ;b höhö.
Och fattigare blir man till helgen :P
Men men, festival är det bara en gång om året så :P

Imorn ska vi gå på Leklandet med pojkarna, sen ska vi på stan så dom får
åka lite karuseller, sen ska pojkarna till Tuolla, och då börjar jag och Tina partyt;b
Blir fint :)

  

   


<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nå mer orkar
jag faktiskt inte lägga upp :P
Men vi har iallafall haft en grymt trevlig dag, med mycket shopping :)
Där på slutet blev pojkarna alldeles sjövilda så vi bestämde oss för att
dra hemmåt igen :P

Nåväl, har en bild på ett par skor jag fick med mig hem iallafall :D

Snygga som fan ! :) <3

Nu ska jag glo runt lite :)
PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0