FACEBOOK....





Har förflyttat mig från tvrummet till sovrummet :P
Datorn är självklart med :P Medicinen har inte börjat göra mig trött än, så
ska nöta dator tills jag blir aptrött.

Raderar gamla logginlägg och händelser och grejer på FB, tydligen nåt nytt min bror och Toffe börjat
med så jag ska också apa efter, ser faktiskt mer "städat" ut i loggen ...hahahah
Ja jag är verkligen skadad !
Fast lite jobbigt äre att hålla på radera ...undra hur långt bak i tiden alla inlägg och det sträcker sig, börjar lessna lite
om jag ska vara ärlig :P haha


Nu gav jag upp! Tog alldeles för lång tid ! :P

Undra vad man ska hitta på nu då ? Får kika vidare på skor, lite heminredningssidor, kanske buda på Tradera :P
Sånt man ser ;)
Men vi hörs :D


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0