Yippiieee!

Imorn landar damen i Sthlm! :)
Fyfan så jag har längtat ! Försöker övertala Toffie att också komma
ner efter att han haft sitt möte med AF, men han är lite skeptisk verkar det som :P
Men nog ska jag kunna övertala honom ;)

Grymt trevligt att få träffa alla igen!
Tjallo, Marie, Brandy, Ella ja alla !!! Åååh !!
<3<3<3
Jag är helt uppe i taket ! Hehe.

Pratade med Erkki här tidigare, ja alltså vad ska man säga ?
Idioter finns det verkligen gott om!
Sen att sumpa sin sista chans dessutom...Ja fyfan!
Hoppas dom lärt sig nånting !! Förmodligen inte...
Usch.

Nånå, nu ska jag börja städa och vika in kläder och PACKA! :)
Vi hörs senare!




Damen i Sthlm förr förra sommarn :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0