Yiihaaaaaaa!!!!!!!

Min älskling kommer på torsdag hit ner till storstan!
Min älskade lilla plutt!!!<3<3<3

Nåväl har varit en grymt bra dag idag iallafall :)
Strosat på affärer med Brandy, fyndade lite grejer faktiskt :)
Ett par asläckra klackisar för 99 spänn bland annat :) Har fotat och tänkte väl lägga ut bilden här snart
efter att jag pratat med min man.


<3<3<3


Brandy i tvättstugan.

Öh, sen när vi var påväg tillbaka till Brandy så stötte vi på detta ;


Nån som tappat sina tänder.....
Ja fyfan...hahahaha.

Öh, sen när vi skulle åka tillbaka till Rågsved fann vi detta på busshållsplatsen;


En död råttjävel!
Inte nog med det, kommer nån skum jävla gubbe och börjar
gorma RÅTTA RÅTTA R-Å-T-T-A...sen blir han svin konstig och
helt plötsligt drar han fram världens jävla radio och börjar spela och
så gick han omkring och snackade om Sverige och SThlm...och bla bla..

Råkar alltid stöta på konstigt folk när jag är här nere..haha:P

Nånå, nu ska jag ringa min man!Återkommer!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: peka

Men blää! Tänderna var äckligare än råttan. Usch.

Ja du måste visa vad du har shoppat nu :)

2010-07-18 @ 23:42:12
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Tina

Men åhh, tack för att du hittade mina tänder!! Bara skicka dem med posten!

Saknat dem som faen!!!!!!! ;)



<3<3<3<3

2010-07-19 @ 15:13:57
Postat av: eve

Undra om någon saknar sina löständer nu..

2010-07-19 @ 20:05:41
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe ja Tina verkar ju sakna sina ;b hähähähä

2010-07-19 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0