woopppS!

Råkade visst vila mer än en stund :P Äh det var skönt!
Funderar på om man skulle gå till Ica och handla något, sen börja städa.
Men nu började solen steka som fan igen, jag vill ju gå och sola :P vi får se vad som sker..

Undra vad Brallis har gjort i två och en halvtimme medans jag sovit ? ska minsann kolla hennes blogg :b
höhö.
Hon fick btw ett smeknamn av mig igår, Brallis alltså, då var hon minsann tvungen att hitta ett
åt mig också, och det blev Fisken!Orka med det????
Som taget ur luften bara :P haha nä inte vet jag, hon får kalla mig vad hon vill:)

Jaooo ska kolla runt lite, kolla vad man ska käka och sånt roligt..
Återkommer.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0