Sovit ut :)

Vaknade kring fyra snåret :)
Eller har stigit upp några gånger, men alltid gått tillbaka och sovit:)
Skönt!
Skönt att Hannah sovit med mig, då har inte Toffie kunnat springa i sovrummet
och försökt väcka mig :P höhöhö

Kom på att bilderna som vi tagit har vi tagit med Hannahs kamera :P
Men fick väl ett par bilder iallafall :P


Flummon :) <3<3<3

Hade nån bild från stan också när Toffe kollar däcken och en på mig såklart! :) haha


Nåjo, darling har hållt på polera bilen hela dan...smygfotade honom från fönstret ;b

Min älskling<3 Synd att fälgarna syntes så dåligt på denna bild ;b höhö

Jaja nu ska jag vara social och dricka lite kaffe, svärmor är också och hälsar på ! :)
Vi hörs sen !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0