Mys med Hanko<3

Pratade med Hanko för en stund sen, hon ska komma och vara med mig ihelgen :)
Blir niiiiiice!
VI har MYCKET att prata om ;) Fast det har vi ju alltid!Men ändå ! :)


<3<3<3

Ska upp tidigt imorn och åka till staden och träffa min andra mysvän Tinko<3
Hämta upp lite saker och så där :)
Sen på onsdag kommer jag och Toffie och våldgästar henne och barnen ;)
Barnen gillar Toffe, speciellt Liam :) Hehe.
Ska bli så mysigt ! Får min make också börja vänja sig lite vid barn, eller hur Tina ? hehehehehe


<3<3<3

Nånå, nu ska jag mysa med min man! PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe precis, lika börja i god tid :p

<3<3<3

2010-07-05 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0