Heeej!

Stigit upp för ett tag sen, Brallis vaknade först precis som jag trodde :P
Solen skiner men vet inte om det är varmt, det är det säkert !
Idag ska jag slå en pling till Ella och höra vilken dag vi ska fixa håret och sånt
roligt.

Imorn kommer äntligen min man!Som jag har längtat!
Tänkte passa på att strosa lite i affärer då, kom på att både Toffe och lillebror
fyller år nästa månad och så har jag lovat att köpa nåt till mamsen.
MEN MAMMA, du måste ringa, eller så ringer jag, måste ju veta din storlek och det :)
Älskar dig!

Jaaoo så är det, får se då vad man ska hitta på idag, ska iallafall städa här och det :)
Sen ser man ju :)

Nåväl ska göra lite kaffe..jag återkommer :)


Igår kastade jag in handduken!
Tog säkert 8000 pauser innan vi var hemma igen :P


Jag och Brallis igår :)
Orkade inte vända bilden ;b höhöhö

Jaja, men nu ska jag göra kaffffffeeeeeeeee!!!

Hörs sen!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0