Haha.

Orka att jag börjat prata som Brallis. Säger fan "orka", "fett" och "Jag stör mig" till allt.
Jobbigt :b haha!
Går över när jag kommit till byn igen ;b

Precis pratat med Ella vi ska börja med mitt hår redan imorn, fan va nice!
Hoppas det blir bra ! :)
Länge sen man träffat henne, senast på kåken, ska bli kul att få träffa henne ute i friheten och under
andra omständigheter :)

Pratade med mamsen nyss också :) Hoppas jag hittar något fint åt henne:)

GAaah, imorn ska jag få träffa min älskling igen !
Jag och Ella ska möta upp honom på centralen :)
Niiiiiiice!


Brallis håller på fixar sig, hon ska ut på äventyr ;b

Jag själv ska bara ta det lugnt:)
Återkommer väl sen.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0