Godmorgon!

Vaknade av att det dunkade som fan i  knät och att jag var pissnödig :P
-så nu sitter jag här :)
Ska dela med mig av lite bilder från sjukan igår, men måste bara berätta om en rolig grej som hände där..
HAHA , ja det var kul om man var där :P

Nåväl, läkaren undersökte knät och det, sen sa hon helt allvarligt

- Finns inget annat än att amputera!

Jag var kolugn och sa bara Jaja, men Brandy bara skrek rätt ut
VAAAAAA?!?!?!?
Hon trodde seriöst på att dom skulle amputera mitt ben :P
Efter en liten stund fattade även hon att det var ett skämt, så alla
bröt ut i skratt!Haha det var kul! :P
Efteråt sa läkaren - Jag vet ju att ni norrlänningar har humor :P hehe.

Haha, ja det var iallafall grymt kul.
Här kommer nån bild :)

 

 

Som ni ser så var Brandy grymt brydd om mig, att hon tillochmed ville tvätt mitt ben och runt såret:P
Sen var hon med när dom la bandage runt om:P
Sötnos!<3<3<3

Sen fanns det väl nån till bild men dom var suddiga och så var det bara på såret
igen, det behöver vi inte glo på igen :P

Jaja, nu ska jag få min man att göra kaffe!
Återkommer!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Brandy

jaaa.. hahaha.. dom får inte LJUGA sådär på ett sjukhus! klart man tror läkaren talar sanning ;)



och återigen JAAAAA! jag va väl typ den ända på sjukan som brydde sig om dig.. inte den dära bög läkaren iaf.. han va ju GROV!! morr

2010-07-30 @ 14:06:45
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0