" )

Hällt i mig nån kopp kaffe, glor lite tv och pratar med Brallis<3 på msn,
jag hoppas att allt löser sig så du inte behöver gå omkring och vara förbannad hela tiden:)
<3

Älskling vill att jag ska prova kläderna jag köpt och visa upp det för honom:P
Hahaha, man får ju leta länge efter nån som är sötare!
Min lilla bajsplutt!!<3<3<3

Ikväll händer det väl inte så mycket, ska höra med Tjallo om när han ska komma hem,
så man vet och planera hemresan, inte för att jag har desto mer sug att åka hem,
men jag vill VERKLIGEN kramas med mina katter!
Nu när dom båda är hemma också!
Mina älskade små pojkar!!<3<3<3

Jaja,
men ska fortsätta tjöta med Brallis, sen ska jag vara social med min man!
Men vi hörs här lite senare!:)




På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0