" )

Fått upp klockan osv :P
Den är fan snygg , man kan hitta mycket på Dollar och såna där
billiga prylaffärer :) Vem bryr sig om det inte är dyrt ?
Dyrare grejer gör en ändå inte lyckligare, som några tyvärr verkar tro.....

Fotade köksbordet tillsammans med hyllorna :P Fast det är inte riktigt klart än :P
Orkade inte börja fota allt jag köpte så fotade en vas och så på tavlan jag fått av Tinko ;) <3
Resten får ni se om ni hälsar på :D MAHAhahahahahohoh :)



Funderar starkt på att gå en dag på Pajala marknad och köpa lite sockar.
Nog för att jag har sockar, men ändå :P
Fint det hade suttit med en fet jävla suovas !!! ;)

Nånå, hjulinställningen var visst först på måndag, så kan bara glida PLU inne i byn i låga hastigheter
med dom nya däcken på, annars nöts dom ut, så efter måndag ska jag nog åka in till Pajala igen och
ta en kaffe med Jerry, för det har jag lovat :b haha
Intressant yes I know.

Nåväl, nu blev jag fan hungrig, ska äta paj ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Dörris

Det blev ju jättttte bra! Very najs ;)

<3<3<3

2010-07-06 @ 22:36:34
Postat av: Kicki

Tack :P

Men är ändå inte helt nöjd, fast det är jag aldrig, men ändå :D



Btw så passade inte den andra vasen dit, för den var för tung ! :P haha

2010-07-06 @ 22:41:44
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0