Goodmorning!

Okej nu hade jag såna där skumma kommentarer igen, undra vad fan det är ?
Nånå, dom hamnar då i papperskorgen direkt.
Kul om man skulle paja svärmors dator med virus också...
Hade ju varit förjävligt...


Toffe fick ta ledigt efter lunch, vi måste in till stan IGEN.
Gå på banken och göra bort ärenden..
Min mage är inte frisk.
Kan inte ha varit tacosen....fan också, undra vad man nu gått och fått?
Och alltid vid denna tid på året...skumt som fan det med.
Nå jag is då inte uppsöka nån läkare i denna kommun iallafall...
Lite smärta har ju ingen dött av...


Nånå, ska ta och fixa nunan och dra på lite kläder och sen hämta min man.
Vi hörs senare, eller om hundra år .....


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0