Sömnlös.

Nå inte fan kunde jag somna nu heller!
Börjar bli less !
Sitter och glor på Tarzan och Bebiz som bråkar och tvättar varann emellanåt :P
Nu kivas dom igen , Tarzan verkar vara rätt less, han svär som fan med svansen :b
Haha sötnosar!


Har även suttit och funderat på om man skulle lägga lösenord på bloggen, grymt less
på alla iq-befriade idioter som tror sig veta allt när dom i själva verket inte har en jävla
aning om något!
Sen skulle bara dom vettiga få lösenordet såklart....ska tänka ett tag till.
Så ser vi ju hur det blir med den saken.


Nu ska jag läsa lite.
Vi hörs!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägger du lösenord så kräver jag att få det.

2010-08-31 @ 22:33:33
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hehe klart du får lösenordet Emma, om jag nu lägger ett :) Vi får se!:P

2010-08-31 @ 22:37:38
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0