Kissebebis? ;)

Nåjo, inte gjort ett skit igen, förutom snackat med Tinko och min man som för övrigt blev sur på mig
när jag sa att det ser ut som en svinstia här när han fått vara här själv i helgen...
Men ja...det är jobbigt och komma hem och det första man får göra är att städa upp efter någon annan..
Ja dom där killarna...jag kanske åker till pappa i byn nu på lördag, jävlarimig om det är lika stökigt igen
när jag kommer hem!
Toffie fyller ju 20 hela bast på lördag, så dom ska dra en fest här hemma...men är det inte städat då jävlar!
:b

Hoff...nu vart jag less på det också...




Över till annat...vi tror vi ska ta en till katt, en liten kissebebis, fast en hona:)
Miriam hade lagt ut nå bilder på FB, så ska be Toffie kolla på dom när han kommer hem ;)
Kul med en bebis ju !
Älskar verkligen dom söta små kattliven!Varför vet jag inte, men en kattmänniska är jag då iallafall!


Jejjjjejjeögtösdhjö........ska gå ut och ta en cigg...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

Joooo gör det, fan sött som tusan med katter!! <3

2010-08-17 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0