Detta kan man kalla rubrik.



Maten är färdig och redan i magen, nu fattas det bara kaffe på det hela!
Ska dra i mig några koppar och bara ta det lugnt!
Har ju varit ovanligt duktig idag och varit i farten hela dan.
Nu ska jag minsann pausa lite ;)

Fast just i denna stund kom jag på att det hade vart gott och baka nåt :P
Undra om man is ?
Typ kladdaka, eller mockarutor?
Njaaa sparar det till imorn isåfall :)


Ska förresten appropå något helt annat sälja min lilla Raket till min farbror.
Jag orkar inte ta tag i den där bilen nå mer, när T får tillbaka sitt körkort ska jag
köpa mig en ny bil. Blir nog en fet merca som T får styla ;)

Yeaaaay, men nu ska jag vila. Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie och Hugo

Du hinner ju skriva så många inlägg innan jag hinner läsa igen =)



Va snällt att du skrev till mig i ett inlägg, haha =)



Nog tror jag dom borde göra de, jag fundera ut nå

annat kuligt som du hade kunnat tänka dig, jag får återkomma när jag kommer på de =)

2010-08-10 @ 17:45:14
URL: http://caspina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0